Használja ki a nagy teljesítményű opcionális felszerelést, hogy gépét a Saját körülményeihez igazítsa.
A beforgató lemez optimalizálja a növénymaradványok beforgatását. A barázdaszelet - az ilyen típusú beforgató lemezzel felszerelt kormánylemezen - magasabbra emelkedik az oldalirányú mozgás előtt, ez biztosítja a jobb átfordulást. A beforgató lemez meggyorsítja a barázda felső részének aláfordítását és segíti a szármaradványok barázdafenékre juttatását.
Az előhántó a fő eketest elé szerelt kisebb eketest, amely a még szántatlan talajból kisebb méretű barázdaszeletet vág ki, majd azt a barázdába fordítja. Munkamélysége 10-12 cm. Feladata a tarlómaradványok és a felső szerkezet nélküli talaj tökéletes lefordításának biztosítása. Munkaszélessége a fő eketest munkaszélességének kétharmada. A standard előhántó kormánylemezének alakja hasonlít a fő eketest kormánylemezének alakjával. Csavaros biztosítással rendelkezik. Beforgató lemezzel egy időben való használata nem ajánlott, mivel a két opció együttes használata csökkenti az átömlési keresztmetszetet, így növekszik az eltömődés veszélye. Sekély szántásokra ajánlott.
Az előhántó a fő eketest elé szerelt kisebb eketest, amely a még szántatlan talajból kisebb méretű barázdaszeletet vág ki, majd azt a barázdába fordítja. Munkamélysége 10-12 cm. Feladata a tarlómaradványok és a felső szerkezet nélküli talaj tökéletes lefordításának biztosítása. Munkaszélessége a fő eketest munkaszélességének kétharmada. A ZRL, vagy más néven kukorica előhántó kormánylemezének átforgatási szöge agresszívabb, mint a Standard előhántóé, így kukorica, vagy nagyobb szármaradványok, és trágyabeforgatás esetén ajánlott ez az előhántó típus. Csavaros biztosítással rendelkezik, valamint állítható szögállással. Beforgató lemezzel egy időben való használata nem ajánlott, mivel a két opció együttes használata csökkenti az átömlési keresztmetszetet, így növekszik az eltömődés veszélye.
Volfrám karbid csúccsal felszerelt speciálisan hő kezelt, kovácsolt acél. Nagy kopásállóság. A hagyományos ekecsúcsokhoz képest négyszer - ötször hosszabb élettartam. Folyamatosan éles vágóél a kiváló talajba hatolás érdekében.
A csoroszlya feladata a barázdaszelet függőleges elvágása a szántatlan terület felöl. A gyakorlatban a csoroszlyát mindig az utolsó eketest elé szereljük, jelentős tarlómaradvány esetén mindegyik elé. A tárcsás csoroszlya kör alakú, vékony, élezett sík vagy csipkézett. Használata sok tarlómaradvány, vagy gyökérmaradvány esetén előnyös. A barázdában járó traktorkerék vezetése szempontjából fontos, hogy egyenletesen kivágott, függőleges barázdafal és tiszta barázda álljon rendelkezésre.
A csoroszlya feladata a barázdaszelet függőleges elvágása a szántatlan terület felől. A gyakorlatban a csoroszlyát mindig az utolsó eketest elé szereljük, jelentős tarlómaradvány esetén mindegyik elé. A tárcsás csoroszlya kör alakú, vékony, élezett sík vagy csipkézett kialakítású. Használata sok tarlómaradvány, vagy gyökérmaradvány esetén előnyös. A barázdában járó traktorkerék vezetése szempontjából fontos, hogy egyenletesen kivágott, függőleges barázdafal és tiszta barázda álljon rendelkezésre.
A talajszelet eketest előtti függőleges síkú elválasztására szolgál. Homok, valamint laza homokos talaj esetén nem ajánlott. Nagy szármaradvánnyal rendelkező területen sem ajánlott.
A saját csillapítórendszerrel felszerelt, az ekét és a traktort a szállítás közbeni ütődésektől megvédő 540 mm-es szállítókeréknek köszönhetően az eke teljes biztonságban szállítható közúton. A rögzítő csap meghúzásával a kerék egyetlen mozdulattal szállítási pozícióba állítható.
A szántás idején a talaj a legkisebb energiával munkálható tovább. A szántáselmunkáló a tábla végén a kiemelés során automatikusan lekapcsolódik az ekéről, majd amikor a gépcsoport a barázdába visszatér, automatikusan felkapcsolódik, nem korlátozza a gépcsoport munkáját. A szántáselmunkáló alkalmazásával energia takarítható meg, és a talaj kedvező állapotban marad a szántás után. A vonókar maximális húzó terhelhetősége 3000 kg.
Opciósan az első ekefej szélességének beállítását teszi lehetővé a traktor fülkéjéből.
A KUHN rendelkezik egy KTH útválasztóval is a hidraulikus funkciók kezeléséhez, egyetlen kettős működésű hidraulika körrel. Ez az útválasztó nagyobb kényelmet és könnyebb kezelést kínál. Teljesen felszerelt ekéknél akár 5 funkciót is kezelhet a KTH választóval:
A KUHN csaknem 150 éves tapasztalata a szántás világában lehetővé tette a gazdálkodók minden igényéhez igazodó eketestek kifejlesztését.
A nemes és robusztus anyagokból készült KUHN eketesteket úgy tervezték, hogy szavatolják az optimális behatolást minden talajviszonyba, a maximális élettartam biztosításával. A Triplex kormánylemezek, a magas és széles orrbetét, valamint a keményfém kopó alkatrészek széles választéka a KUHN ekék karosszéria-sorozatának csak néhány előnyét jelentik a sok közül. Közel harminc különféle eketest széles választékából választhat, melyek a tökéletes szármaradvány földbe temetésének biztosítékát jelentik.
A KUHN kínálatában 3 típusú kerék található az ekékhez.
A hagyományos 80 cm-es vázmagasságot növeli 90 cm-es vázmagasságra, így növeli az átömlési keresztmetszetet.
A korszerű, nagy teljesítményű, 200 LE fölötti traktorokon általánosan használt gumiabroncs méret a 600, 650 és nem ritka már a 700-as méretet meghaladó abroncs sem. Szántás közben a traktoroknak csaknem 100%- a barázdában jár, letaposva a szántást és a barázda falat. Ez száraz, illetve fagyott talajkörülmények között okozhat jelentős károkat, ugyanis a kemény barázdafal igen erősen igénybe veszi az abroncsok belső oldalfalát. Ezt az utolsó ekefejre kell felszerelni és kiszélesíti a barázdát olyan módon, hogy szántás közben a traktor abroncsainak a belső felülete gyakorlatilag nem érintkezik a barázda falával.